رستوران های زنجیره ای هانی

رستوران زنجیره ای هانی

رستوران های زنجیره ای هانی

رستوران های زنجیره ای “هانی” که حاصل تلاش های بانو فاطمه طریقت و آقای اکبر کبریتچی می باشند مدت هاست که توانسته جایگاه والایی را در اذهان عمومی کسب کنند.پس از جدایی این دو بزرگوار شعب متفاوت این رستوران ها توسط مالکش به شکل جداگانه مدیریت می شود.

کیفیت بالای سرویس دهی و طعم و مزه ی عالی غذاها در کنار قیمت گذاری مناسب و به صرفه برای مصرف کننده باعث انتخاب روزافزون و هر چه بیشتر شعب این مجموعه شده است.

تنوع غذایی منوها و در دسترس بودن شعب یکی دیگر از خصوصیات بارز و دلایل وفاداری افراد به این برند است. افراد می توانند در کمال آرامش و راحتی غذای خود را میل کرده و از رنج متنوع خدمات این برند استفاده کنند.

ابن مجموعه با شعار “غذای اصیل ایرانی” هرروز در تلاش است تا هر چه بهتر به این جمله جامه ی عمل بپوشاند.

راز موفقیت “هانی” از زبان فاطمه طریقت

خیلی‌ ها می‌ پرسند که راز این موفقیت چیست؟ باید بگوییم رمز اصلی‌ اش این است که فاطمه طریقت‌ منفرد هیچوقت از زیر کار در نرفته‌؛ حتی شاید خیلی وقت‌ ها پیش آمده که کار رابه خانواده ترجیح داده‌ که درست هم نبوده، اما کاری که او انجام می‌ دهد مسئولیت سنگینی دارد و حتی فکر می‌ کند کمتر از کار یک دکتر نیست، چون یک اشتباه ممکن است حوادثی رابه وجود بیاورد که جبرانش خیلی سخت باشد.

او میگوید: با این وجود تمام این سختی‌ ها و خستگی‌ ها وقتی که مردم می‌ آیند و به خاطر کیفیت کار تشکر می‌ کنند خستگی از تنم بیرون می‌ رود. خانم فاطمه طریقت‌ منفرد به شدت عاشق کارش است، می‌ گوید می‌ توانست بی‌ خیال همه ی چیز شود ولی وجدان کاری و تعهد مانع است.شغل مردانه با کارگران مرد، می‌ دانم که این تصور برای خیلی‌ ها وجود دارد که رستوران‌ داری یک شغل مردانه است.

کارگران در عین راضی بودن، ایشان را بعنوان تنها و یگانه قدرت مسلط بر کار پذیرا هستند.فاطمه طریقت‌ منفرد هیچوقت طوری فکر نکرد که رئیس رستوران است، پس فقط یک کنترل از راه دور داشته است. او روی کارش و غذایی که به دست مردم می‌ رساند کنترل کامل دارد چون کارش را فوق‌ العاده دوست دارد، خودش از ۱۵سالگی کار کرده‌ و از ۲۷سالگی رسماً وارد رستوران شده.

کارخانه ی غذای آماده ی هانی

ایده‌ی تأسیس کارخانه‌ی هانی بعد از رونق گرفتن رستوران میدان قیام، داستانی جذّاب و جالب دارد. چند سالی بعد از افتتاح و پا گرفتنِ رستوران، یکی از نهادهای نظامی از حاج‌اکبر کبریتچی می‌خواهد که خوراک مورد نیاز 25000 سرباز را که قرار است برای مراسمی ویژه در استادیوم آزادی، رژه بروند، تأمین کند. حاج‌اکبر تلاش بسیار می‌کند و تمام آشپزان تهران را به کار می‌گیرد، ولی در تأمین غذا، توفیق چندانی نمی‌یابد. جرقّه‌ی تأسیس کارخانه، همین جا زده می‌شود. انگار مقدّر است که اکبر کبریتچی دوباره به کارخانه‌داری باز گردد؛ این بار در قامتی نو و سراسر متفاوت. کارخانه‌ی بزرگ و مجهزی که توان تأمین سفارش‌های انبوه را با همان کیفیت «مادرانه» و «خانگی» داشته باشد. تحقق چنین ایده‌ی بکر و درخشانی، چند سالی به درازا می‌کشد. سفرهای متعددی به کشورهای گوناگون اروپایی انجام می‌گیرند تا چندوچون سامان دادن چنین کارخانه‌ای، بهتر به دست آید.

در این کارخانه سعی می شود تا بهترین غذاها با موادغذایی تازه و با کیفیت تولید شود،غذایی که درخور سلیقه ی مشتریان این مجموعه باشد.

به امید آینده ی درخشان تر برای خانواده ی بزرگ این مجموعه

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها