فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش

فروشگاه زنجیره ای کوروش

فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش

فروشگاه های افق کوروش با شعار “همواره تخفیف” از سال ۱۳۹۲ در کنار دیگر رقبا شروع به فعالیت کرد و جا دارد اذعان کنیم که به شکل خوبی توانسته مسیر پیشبرد به سمت این شعار را طی کند.این شرکت چابکی و سرعت عمل را مبنایی برای ایجاد رقابتی پایا و پویا می داند و حوزه ی فعالیت این فروشگاه ها ارائه ی کالاهای تندگردش(خواروبار) به همراه تخفیف همیشگی برروی تمام کالاها نسبت به قیمت درج شده برروی محصولات است.به علاوه مزیت دیگر این گروه فروشگاه ها ارائه ی خدمات ارزان در نزدیکی محل سکونت مشتریان است.

در گزارشی که از تعداد شعب این فروشگاه در بهمن ماه ۱۳۹۷ آمده است ۱۲۳۵ شعبه در شهرهای مختلف ثبت شده است.اساس کار این فروشگاه ها تهیه و تامین کالای مصرفی عموم مشتریان است.

موسسین شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش،گروه صنعتی گلرنگ است .گروه صنعتی گلرنگ در سال ۱۳۸۸ با مشاهده ی قدرت فراوان و آینده ی روبه رشد بازار خرده فروشی کشور تصمیم به راه اندازی فروشگاه های افق کوروش گرفت.از آن جا که موسس قدرتمند این فروشگاه ها تامین کننده ای به نام و بسیار قدرتمند است،گسترش سریع این فروشگاه ها در تعداد زیاد و در گستره ی وسیع ثمره ی این موضوع می باشد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش، این مجموعه با اشاره به حساسیت های سازمانی اش ؛ نسبت به مسائل اجتماعی،فرهنگی و محیطی از تلاش این فروشگاه برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی و عمل به وظایف خود در برابر جامعه خبر می دهد.برای نمونه میتوان  کمک به هموطنان سیل زده را نام برد.به گزارش خبرگزاری مهر از آغاز سال کاری ۱۳۹۸ گروه صنعتی گلرنگ به میزان تقریبی ۱۵ میلیارد تومان به هموطنان سیل زده در نقاط مختلف کشور کمک کرده است.برای مثال در فرودین امسال با همیاری جمعیت هلال احمر ۲۰ هزار بسته ی غذایی و بهداشتی در استان های لرستان و خوزستان پخش شده است.

براساس گزارشی،این مجموعه هم اکنون با بهره گیری از توان تخصصی و دانش فنی روزآمد و همچنین به کارگیری اصولی صنعت حمل و  نقل و توزیع و چیدمان فروشگاهی و با برقراری اصول علمی زنجیره ی تامین، کاهش جدی قیمت تمام شده کالا برای مصرف کنندگان را امکان پذیر ساخته است.

برپایه ی اهتمام این فروشگاه ها به پذیرش مسئولیت اجتماعی و اصول اخلاقی،این مجموعه سعی در برقراری تخفیف های دائمی برای خانواده ها نموده است.از همین رو می توان تلاش یاد شده را قدمی هر چند کوچک در جهت کاهش فقر و بهبود سطح رفاه اجتماعی دانست.

مصادیق عینی ادعاهای این مجموعه را می توان در کسب گواهی فروشگاه حامی حقوق مصرف کنندگان دید که چندی پیش در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دست آمد.

این شرکت تلاش نموده تا با ایجاد فرصت های شغلی متنوع و گوناگون در سراسر ایران در راه شکوفایی وطنمان قدم بردارد.کالاهای عرضه شده در این فروشگاه از برندهای معتبر داخلی تامین می شوند .مشتریان هدف این زنجیره ی فروشگاه ها کلیه خانواده های محترم ایرانی می باشند.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها