رستوران های زنجیره ای شیلا

رستوران زنجیره ای شیلا

رستوران های زنجیره ای شیلا

رستوران زنجیره ای شیلا با ۱۸ شعبه در حال رقابت تنگاتنگ با سایر فست فودهای همکارش می باشد.این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به همت دانش  آموختگان رشته ی صنایع دانشگاه تهران افتتاح شد.اولین شعبه مرداد ماه همان سال در خیابان ولیعصر ،تقاطع خیابان مطهری راه اندازی شد.

با توجه به اقیانوس قرمزی که در صنعت فست و فود به وجود آمده،این مجموعه می داند که راه آسانی را در پیش ندارد و باید هر گام را حساب شده و با در نظرگیر یتمام جوانب آن بردارد.شیلا برای ایجاد یک مجموعه ی کارآمد و استاندارد فرآیند توسعه ی شعبش را به شکل تدریجی و دقیق به پیش می برد تا کمترین اشتباه را در این زمینه مرتکب شود و با بهره گیری از مشاوران برجسته در زمینه های مختلف صنایع غذایی،بازاریابی و . ..سعی دارد تا پروسه ی انجام فعالیت هایش را به شکل اصولی و با پشتوانه ی قوی به پیش برد.

 

شیلا معتقد است که تنها توسعه ی شعب نمی تواند ارزشمند باشد بلکه می باید به تدوین و اجرای دقیق دستورالعمل های یکپارچه ی تامین و فرآوری اولیه، بهبود دائمی کیفیت غذا، تامین شرایط منغاسب برای نیروی انسانی و ایجاد فضای خوب در شعب رشتوران هایش پرداخت.

اگر به سایت این مجموعه سری بزنید می توانید بیانیه ی تعهدات این مجموعه را مشاهده کنید که به شکل مختصر و در ۴ مورد بیان شده است.

۱.رعایت حقوق مشتریان به ویژه حق اعتماد به کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه

۲.روش طبخ سالم و رفتار شایسته ی کارکنان

۳.ارتقا دانایی و مهارت نیروی انسانی

۴.ارزیابی و کنترل مستمر عملکرد کلیه ی شعب

 

شرحی از مزیت ها:

این مجموعه ی بزرگ مزیت و تمایزش را در استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه و همین طور استفاده از فرمولاسیون انحصاری و ویژه می داند.

درکارخانه ی تولید محصولات گوشتی این مجموعه با حفظ فرمولاسیون انحصاری و خاص در فواصل کوتاه زمانی دست به ایجاد محصولات تازه و مرغوب  می زنند که این محصولات در شعب مختلف به همراه سایر مواد به شکل عالی ای طبخ می شود.

تلاش مدیران مجموعه بر استفاده از کمترین میزان مواد نگهدارنده و نیترات مجاز در فرآورده هاست تا میزان باقی مانده ی این ترکیبات نیز در محصول نهایی نزدیک به صفر شود.

 

به امید موفقیت روزافزون این مجموعه

 

 

 

 

 

 

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها