پیش بینی روند خرده فروشی در سال 2018

پیش بینی روند خرده فروشی در سال 2018

پیش بینی روند خرده فروشی در سال 2018

کهنه هایی که دل آزار نمی شوند

کارگروه تحقیقاتی (جستجووجو و تجهیز مراکز خرید) (FGRT) پیش بینی کرده در سال 2018 همپا با تداوم سیل آغاز به کار مراکز خرید و خرده فروشی های نوین، شکل سنتی این صنعت هم مورد توجه قرار خواهد گرفت. بعضی از گرایش ها و عادت های خرده فروشی و مصرف کننده بیش از بقیه زیر ذره بین قرار دارند و مدل های جدیدتر هم درحال خودنمایی هستند.

برنامه های جدید

در سال آینده برندهای بیشتری به دنبال دور زدن خرده فروشان وفروش مستقیم به مصرف کنندگان خواهند بود. تا کنون بزرگ ترین اقدامات این چنینی در فروش مستقیم به مصرف کنندگان در دسته های غیرغذایی مانند پوشاک بوده است، به عنوان مثال نایک و آدیداس بیش از بقیه برندها، مشتریان خودشان را به حضور فیزیکی ترغیب می کنند و این موضوع فروش غیر مستقیم و الکترونیک را به مرور زمان از سکه می اندازد.
در سال 2018 انتظار داریم برندهای بیشتری از جمله برندهای خواربارو بخصوص فروشگاه های مواد غذایی به دنبال افزایش فروش مستقیم باشند، به عنوان مثال سایت فروش اینترنتی (کمپل سوپ) اعلام کرده فروش آنلاین اخیرشرکتش سود خوبی نداشته که این نشان می دهد حتی بزرگترین برندهای مواد غذایی در حال حاضر به دنبال خرده فروشی معمولی هستند.INS نیز در نظر دارد خدمات خود را در سال 2018 افزایش دهد و وعده داده یک سیستم غیرمتمرکز به طور مستقیم برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان مواد غذایی ارائه کند.

برنامه های توسعه طلبانه

پیش بینی دیگر در مورد سال 2018 این است که بسیاری از مصرف کنندگان بیشتر محصولات خود را از طریق گسترش فروشگاه‌های
خودشان ارائه خواهند کرد. در اواخر نوامبر Bingo Box که 200 فروشگاه در چین را اداره می کند، برنامه های خود را برای انتقال به هنگ کنک، کره جنوبی ومالزی اعلام کرد ودر نهایت شبکه خود را به اروپا گسترش داد. در اوایل ماه نوامبر Auchan خرده فروشی چین اعلام کرد فروشگاه های Auchan Minute در چین برپا شده اند که همانند فروشگاه های Bingo Box در این فروشگاه‌های خرده فروشی، خریداران از یک برنامه گوشی هوشمند برای ورود به فروشگاه و پرداخت هزینه خرید خود، استفاده می‌کنند. در ماه سپتامپر، برنامه هوشمند در آمریکا اجرا شد که براساس آن به علایق مشتریان در زمینه خرید سمت و سو داده می‌شد، به این معنا که علایق آن دسته از مشتریانی که به صورت پراکنده خرید می کردند، کشف شد و مورد شناسایی قرار گرفت. پیش بینی می شود در سال 2018 برنامه آمازون گو راه اندازی شود که یک برنامه با تکنولوژی بالا مخصوص فروشگاه مواد غذایی است.

مقوله سلامتی

برای بسیاری از مردم سلامتی وتندرستی یک موهبت بزرگ است وبر این اساس تحقیقیات نشان داده در سالهای 2016 و2017 میزان عرضه محصولاتی که با سلامت مشتریان مرتبط بوده، افزایش چشمگیری داشته است. بخشی از این فرایند نتیجه اطلاع رسانی شبکه‌های اجتماعی تلقی می شود. همچنین چهره های برجسته ای مانند شاهزادگان ویلیام و هری درانگلستان تلاش کرده اند نگرانی‌های مربوط به شیوه نامناسب خرید را از بین ببرند. در همین حال، خدمات دیجیتال جدید مانند Unmind و Headspace برای شرکت‌های تجاری و مصرف کنندگان مقرون به صرفه و قابل دسترس است.

سرعت بخشیدن به تغییرجهان

انتظار داریم درسال 2018 حرکت سریع تری به سوی دنیای سرمایه داری صورت بگیرد، زیرا شرکت ها و مصرف کنندگان به طور یکسان به دنبال سرازیر شدن دارایی ها و تبدیل شدن به الگوی پرداخت و خدمات دهی هستند.البته نام هایی مانند آمازون و وال مارت در آمریکا و Karstadt و Zalando در آلمان مدل های تجارت الکترونیک خاص خودشان را حفظ می کنند. برندهایی که به دنبال رشد فروش تجارت الکترونیک خود هستند همچنان به برنامه های خودشان ادامه خواهند داد تا بتوانند پایگاه های مصرف کننده بزرگ‌تر با سرمایه گذاری کمتری پیدا کنند. برای مصرف کنندگان حرکت به سوی دنیای سرمایه داری به معنای تغییر بیشتر هزینه ها در خرید معمول محصولات فیزیکی و ایجاد جایگزین هایی مانند محصولات اجاره شده، سرویس اشتراک آنلاین و پخش آنلاین است. در سال 2017 تغییرات خرده فروشی وتکنولوژی را با سرعتی خیره کننده شاهد بودیم و تصور می کنیم در سال 2018 این ماجرا ادامه داشته باشد.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها